czwartek, 20 października 2022



Przesłanie Boga – Siły Stwórczej z dnia 2.10.2022 r.

Czym jest prawdziwa Energia Ojca, Boska...
Czym jest?

Jest z całą pewnością ludzie prawdą taką, jakiej nie macie tutaj jeszcze ludzie, bowiem nieprawdą to jest rzecz jasna, co o Mnie...
Co o Mnie mówiono wam dotychczas ludzie, jak, jakim Mnie tu wam objawiano również, bowiem Bóg jest inny rzeczywiście niż to wszystko zapodane...
Kody współczesności ludzie – mogę rzec – to informacje nabyte w drodze objawień wszelkich nie Moich ludzie/ludu, niejasności każdych możliwych podawanych wam na Ziemi ludzie, a raczej przekazywanych z pokolenia na pokolenie tudzież choć...
Nieprawdą są one i były rzecz jasna, te przekazy, nieprawdziwe...
Mnóstwo informacji, że tak powiem, które o Mnie macie ludzie na dziś, przyjmujecie i dostajecie od innych, to nieprawda!
Dlaczego?
Ot proste to jest, bo podały je, że tak powiem źródła inne niż Bóg ludzie, diabły...
Sfera cienia a dominująca na dziś na planecie waszej, Ziemi, cóż...
Kłamliwa to sfera jest rzecz jasna ludzie, przebiegła, zatem i informacje te podawane wam ludzie nie od dziś – są takowe!
Znaczy, iż Bóg ludzie na ogół jest dobry wyłącznie nie zły, prawdziwy, co znaczy też, że oddaje On sam jako Bóg energię swoją własną ludziom/przekaże, acz w formie innej niż sądzicie, czy chcielibyście, własnej...
Tak i tu w przekazie energii Mojej własnej ludzie, jak wiecie, treści są podane wam zbieżne z tym, co Boskie jest i Moje rzecz jasna, własne, zatem prawdziwe to jest/są słowa podane tutaj, zapodane.
Co do reszty, sądzicie, że Bóg jest wiecznie łaskawy wam i miłosierny także co podkreślacie, słyszał, od wielu z was rzecz jasna słyszę te słowa Ja sam, słyszałem, choć nieprawdą to jest ludzie, co domniemacie sami przecież o Mnie, nieprawdziwe...
Rzekomo jestem też Bogiem, dodam głupim ludzie, prawda?
Bo sądzicie, iż specjalizuję się rzecz jasna w wybaczaniu wam win waszych ludzie, powinienem...
Jednoznaczne jest to z tym iż moglibyście sami robić tak, jak chcecie, chcielibyście bez osądu najlepiej, równowagi tego, co robicie, równoważenia...
Nie!
Nie ma tak ludzie, nie będzie, że bez osądu waszego win czy zasług waszych tudzież, powinności, jestem jako Bóg, nie!
Jak niemożliwe też jest to, byście a źle czyniąc, wracali do Mnie ludzie, do Światła!

Bóg

Co do świetlistości Mojej, jestem na tyle w Świetle własnym swoim jako Bóg ludzie, iż niezaprzeczalnie „Boży”...

Ojciec.

Podać tekst proszę Tomku i Anetto...
O Mnie.



...........


Wsparcie:

Witaj, jesteśmy autorami Przekazów Dobra i Boga, mocno kontrowersyjnych...

Zatem i prawdziwych, ciekawych, ważnych.

Zasilamy świat i ludzi pięknem ponadczasowym i nieziemskim.

Jeśli ufasz nam i temu co robimy, zasil, proszę własną energią tę pracę i jej wartość nieocenioną.

Dziękujemy, za zaufanie...

Anetta i Tomek

https://buycoffee.to/perlaimuszla 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz