poniedziałek, 24 października 2022


 


Przesłanie Boga z dnia — 24.10.2022 r.

Majątki osób biednych — czym są?
Pozostałością rzecz jasna po tym, co zagrabiono im właśnie, zabrano!

BÓG

Zacznijmy…
Energia Boga Światła i prawdziwa — daje to wszystko ludziom właśnie od lat, stuleci też, wieków, czego i oni sobie życzą ludzie, pragną…
Jest co brać — powiem: Bóg.
Jest!
Jednakże biorąc to właśnie, co dałem wam wielu — no nie macie umiaru po pierwsze — ci pierwsi, złodzieje a po drugie Serca!!!
Ja dałem ludziom pokarm swój własny: Ojciec!
Wy — złodzieje, cóż…
Ograbiacie Ziemię ze Światła Mojego — sądząc, że Mnie nie ma najwyraźniej, przybity…
Bóg Jest, Żyje, Żywy Jest na ogół we życiu — nie martwy!
Jestem.
Na polu jestem/bywam, na Ziemi, we ziemi też jestem, kwiatach, ludziach też — ogromny, gdy nie jedzą Mnie a czczą, kochają, żyją we Mnie sami…

BÓG

Tak więc, wracając…
Energia Ziemi maksymalna, że tak powiem — jest wówczas, gdy nie jecie ciał Ziemi swojej — siebie, a jecie to, co ze Ziemi jest, dałem.
Dalej…
Majątki wasze to nie wasze są a Ziemi, Boga Stwórcy tu — tego, co stworzył, powołał was ze Ziemi!
Dlaczego więc jecie Mu Dzieci dranie — po pierwsze a po drugie kradniecie ją — tę Ziemię innym tu istnościom, ludziom?

BÓG

Tak — kradzież to jest wielka i niepoczciwa, gdy jeden drugiemu kradnie coś ludzie miast dać/dawać też i bronić…
Niestety macie dar kłamstwa — wielu z was, kradzieży mienia innym tutaj ludzie, zapaści, gdy tak bierzecie nie swoje mienie, nie własne!

BÓG

Złodziej doskonały to ktoś, kto bierze opór ten nie swój — znaczy, bydło, kasę, dobro każde możliwe rzecz jasna a wspólne choćby to jest dobro, było…
Tak, złodziej bierze więcej ludzie/ludu bowiem kradnie on innym to, co nie jego a ich w gruncie rzeczy dobrem jest, będzie.

BÓG

Idąc dalej — podam też jako Bóg, Energia, że wy a tutaj będąc, nie rozumiecie zasad swoich własnych życia — wielu, a idziecie pod prąd Wiedzy, Szczęścia!!!

BÓG

Każdy stąd a człowiek nadal jeszcze, cóż…
Winien brać z Energii Dobra i Życia tyle ile starczy mu samemu, dzieciom…
Nie kraść więcej im — dzieciom innym rzec jasna, dobru, zwierzętom przeważnie, dzieciom…
Nie kraść!!
Kradniecie — wielu z was kradnie ponad stan i normę też swoją ludzie, okrada świat własny ludzi małych, porządnych!
— Podaj.
Wy okradacie tych przeważnie — mówi, którzy dobrzy są już we Mnie Bogu, stali…
Im zabieracie najwięcej bowiem oni — ci, co mówię rzecz jasna — no tyle już oddali wam we życiu swojem może, ile wy im zabieracie!!!
Dużo to jest, ogrom energii ich własnej bowiem nie oni wam kradną a wy im!!!!
— Podaj.
Mając zaś więcej na ogół też niż dzieci te Moje własne ludzie…
Cóż…
Przekraczacie coś, co i progiem jest zła, wsteczności i bólu/bólem jest tych, co nie kradną jak wy sami ludzie, złodzieje!!!
— Podaj.
Ok.
Wiadomo już kto złodziej jest, prawda?
— Podaj.
Wiadomo, bo złodziej też wie sam, że kradnie innym tę wartość ich może, na swoje przelewając gnaty!!!

BÓG

Jest jednak tak powiem jako Bóg, mówię, iż energie wasze a wsteczne, idą tam na ogół po tym okradaniu ich — tych Dzieci, gdzie i idą od lat już może, stuleci…
Do diabła idą samego ludzie złodzieje, dranie i bandyci mający innych za śmieci, gnój…
Do piekieł idą już sami, wracają…
Idą też tam ci, co jedzą nie swoje, „bydło” tak zwane a Mi Moje Dzieci!!!

BÓG

Także powiem od razu ludzie, iż „magia” pokroju gwałt na dzieciach Moich, to jest nie inaczej a gwałt na sobie wasz rzecz jasna ludzie, swój, bo jecie, gwałcicie je sobie ot tak — mając co jeść, mając!
Ludzie…
Ten wasz świat minie prędzej niż jecie je sami, minie…
Jednakże wypełnia coś jeszcze sam — ów świat, nieszczęście swoje kreśli dostatnio, dostatecznie na dziś, mnogo…
Tak i oto treść jest podana następna po tej pierwszej, tysięcznej może nawet u Anetty, Tomasza…
Jecie…?
Srajcie mnogo rzecz jasna na dziś, tysięcznie, bo Bóg wie kto kim jest na Ziemi, „znaczy” tego, co nie je ich, chroni…
Nie was dranie jedzący je, nie was!
Spocznijcie jedzący je jeszcze, bo was samych prąd niesie pod falę ostatnią dziś, jutro, zawczasu — na pewno!

BÓG

Podaj Anetta treść tę dziś może, jutro…
Podajcie.
Gdyż dzień minie wam także Anetto, Tomaszu na niczym, gdy nie pomnażacie sił Moich własnych, Dzieci…
Amen.

Bóg

— Podaj.



...........


Wsparcie:

Witaj, jesteśmy autorami Przekazów Dobra i Boga, mocno kontrowersyjnych...

Zatem i prawdziwych, ciekawych, ważnych.

Zasilamy świat i ludzi pięknem ponadczasowym i nieziemskim.

Jeśli ufasz nam i temu co robimy, zasil, proszę własną energią tę pracę i jej wartość nieocenioną.

Dziękujemy, za zaufanie...

Anetta i Tomek

https://buycoffee.to/perlaimuszla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz