czwartek, 24 marca 2022


 


Przesłanie Boga z dnia 21.03.2022 r.



Lecznicza moc treści onych, lecznicza…

Ludzie, zastanówcie się więc, kto kim…?
Czy w Bogu/Duchu tu mieszka, żyje, doświadcza też w sumie, czy nie…
Treści zapodałem jako Bóg, Energia…
A znaczy to, iż czytając je ludzie, dostępujecie zaszczytu uwznioślenia się we Mnie/mocy własnej, z Boga przecież ludzie, Mojej…
Lecznicza moc treści onych — to fakt już i pewność, że mierzycie się z Nim, Bogiem, ale i ze sobą…
Z tym, coście przyswoili tutaj a nieszczere i nieprawdziwe jest choćby, beze Mnie, dodał, bez Światła!
A wiele tego jest — do poprawy, wiele!
Treści uczą was ludzie na nowo, spojrzenia we świat własny i serce.
Uczą Miłości i pokory wobec Mnie, Boga, ale i ciepła takiego, jakiego nie macie, nie czujecie dziś w sobie i nadal, pogrążeni w smutku, chaosie…
Dziś mówię Ja, Bóg.
Słuchajcie, mierzcie się ze Mną ludzie, sami.
A treści zapodane wam, charakterystyczne są i będą, bowiem z Ducha są/idą Mojego, Boga!
Ważne są, głębokie i czyste.
Posiadają moc transfuzji serca i Światła w moc serca samego…
Są absolutnie ważne i znikome, zatem i nieczęste na ziemi, unikalne.
Tu je macie, u Tomka z Anettą są jeszcze, podane wam ludzie, wam!!!
Są podane po to, by człowiek a upadły — powstał, podniósł się i szedł dalej już z Bogiem, nie sam…
By żył w kwiecie wieku, szczęścia swojego i bliskich tutaj...
Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz