sobota, 8 sierpnia 2020

 




Przesłanie Boga – Siły Stwórczej

 z dnia – 28.07.2020 roku



NOWE ZASADY, NOWY DUCH, NOWE ŻYCIE WASZE LUDZIE...




Tak, zjednoczeni w Duchu są ci, którzy pragną wolności tej własnej i czyjejś też w gruncie rzeczy, wszystkich naokoło już, wszystkich!

Co oznacza też niejednokrotnie, że ci, którzy myślą tak no przetransformowali wiele już w sobie i zauważyli też, rozumieją i pojmują, że Wszechświat ów – ten, w którym żyjecie wy wszyscy...

No miejscem dobra winien być i był, gdy zło go nie miało, że tak powiem i nie dotykało też mackami swemi nigdy...

Wy wiecie więc ludzie; ci, którzy dobrzy są i jesteście, że Bóg, że Stwórca ten wasz wielki, no nie jest złem i zły, lecz Dobrem Jest Samym – absolutnym!

Bo i oznacza to też, że On, że Bóg, no, że zły nie był nigdy też i nie będzie, ci zaś którzy zło czynią i źli są też...

Jemu nie podlegają już, jak i nie wywodzą się oni z Energii Czystej Źródłowej też – ludzie, bądź sponiewierali to, co dobre w sobie mieli i odeszli tam, gdzie zły...

Oni więc – ci źli, to oni wam nawtykali tu już to, co sami preferują i wielbią, was zaś motają w tym już od dawna i nakłaniają też do tego byście i wy tak postąpili i postępowali też...

Jak oni też – dodam, no zaopatrują was ludzie w informacje te złe od dawna już, a i uczą oni was tego, co złe!!!

Ludzie...

Wy nie wiecie więc i nie rozumiecie, że zły i zło nie Moim jest i był, lecz waszym ono jest wytworem już i złego!?

Czyż nie pojmujecie też, że mnogość zła i pokręt, którym on sam wysługuje i posługuje też w życiu, no nie Mym był i jest?

Ludzie...

Wy nie wiecie więc tego jeszcze tu???

Nie wiecie – pytam, że Bóg Dobry Jest?!

To niemożliwe, chyba że w świadomości waszej i ukształtowanej już jakby na miarę potrzeb waszych ludzkich – ludzie, no nie wiecie też i nie rozdzielacie też tego, co dobre jest i złe?

Ludzie...

Czym Ja was wprowadził w błąd ów – pytam też?

Czy ci, co zło sieją indoktrynują was od lat wielu już i prowadzą tam, gdzie zło?

Jak wielu z was, że tak powiem, jeszcze śpi...

Jak wielu?!

Jak wielu z was nie wie – pytam: kto kim jest?!

Jak wielu...

Jak wielu z was nie wie też i nie odbiera bądź nie rozumie Jaki Bóg Jest – pytam???

Obudźcie się przeklęci, gdyż wielu z was w istocie rzeczy tymi i takimi jest przez to, co uczyniliście już i dotychczas – Dzieciom swoim tu/Moim!

Jak i Dzieci te – mówię, no przeklęły was już w tym przecież, co uczyniliście im i czynicie też w Imię Moje, choć to nie Ja, nie Ja – Bóg, nie Ja przyzwolenie dałem jakieś wam na to, byście Je uśmiercali Mi; NIE JA!!!

Inni zaś zgodę dali tę w imię tego, którego wy wystrzegać się winniście już wiedząc: kim on jest – a kim Ja Jestem wam; Bóg!

Opętanie wasze więc i ułomność wasza obecna ludzie tu, no przeraża Mnie Samego, mówię i dodam, że nikt z was ludzie kto żyje tu obecnie a je – Je/zjada, no nie będzie tym, zapewniam, którego/którym Ja Sam posiłkował się będę jakoś też po życiu tem czy w ogóle...

Zapewniam was Ja Sam – mówię, że ci, co jedzą Je i krwawią Mi nadal tu Je, no nie będą tymi, którzy po śmierci tej swojej – dodam, no będą też tymi, których Ja Sam przyjmę!

Zapewniam was ludzie – jako Bóg, iż nie-możliwym to jest, by Bóg – Stwórca Wasz Wielki, Którym Jestem, no darował to, co złe ot tak i przebaczył, skoro wy tu zjadacie Je i niszczycie Mi sami!!!

Jako Bóg Wasz – dodam, no nie wybaczę wam też tego, co czynicie im – nigdy, bo i taka Wola Ma Boska Jest i Serce, że to, co złe nie Moim jest i będzie, a i niewybaczalne jest – zaiste, sklęte jest już przeze Mnie ludzie, sklęte!!!

Co oznacza też, że tak jak wy czynicie zło świadome tu już i własne, tak i Ja prawo mam ku temu by i was rozsądzić czy potraktować też zgodnie z tym, co czynicie Mi...

Jakem Bóg zatem tak was Sam rozsądzę w sposób ów, jak i grzechy wasze są – nazwijmy to i czyny ludzie!

Jakem Bóg...


Tak Dzieci bliskie Mi są i były a was ludzi tu powyganiam stąd choćby – tam, gdzie i miejsce jest wasze już...

W piekle!!!

Czynów waszych tych obecnych i dawnych też przecież; waszych – zaiste, twoich Duszo też własnych – mówię – absolutnie!!!

Jakem Bóg, tak ty Mi odpłacisz za zło, któregoś przyczyną jest już Duszo, bądź skalaniem tym, co mowa jest tutaj...


Bóg w odsłonie tej ważnej już, własnej!

Bóg!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz