piątek, 14 czerwca 2024


Słyszę „wołanie”, no to lecimy…

Moi Drodzy, jako medium oferuję wam teraz już możliwość kontaktu ze
sferą ducha i Boga przeze mnie samą, w postaci zrobienia analiz
waszych dusz po pierwsze, problemów po drugie, koniecznych zmian po
trzecie.
Co znaczy, że otwieram się na możliwość współpracy z wami samymi już naprawdę.
Gotowość jest, następuje, a i konieczność, gdy Bóg mówi: „Pisz, nie
zwlekaj już nigdy, bom gotów sam jest!”
Amen.
~•~
Co znaczy, że osoby skłonne dowiedzieć się więcej o sobie i innych
osobach z otoczenia, rodziny, będą tę możliwość miały, mają.
Możemy zrobić tak, że będziecie mieli szansę zapytać o konkrety, co
was interesuje głównie, ale Bóg, jak to Bóg…
No poda sam wszystko na pewno, co konieczne jest dla duszy i rozwoju
jej samej oraz miłe duszy, podobne…
Bóg wie, Kochani, co z wami jest nie tak, na czym się skupiacie, a nie
powinniście, lub chcecie, a nie idzie wam, nie wychodzi…
„On wie wszystko o człowieku, bowiem jest nad nami wyżej” — słyszę…
Absolutnie wie, kto kim — po pierwsze, jaki…?
Dlatego zapraszam osoby skłonne się dowiedzieć, na czym Bogu zależy w
relacji z wami samymi!
Perła
~•~
Mam tę umiejętność komunikacji pozawerbalnej od lat włączoną już,
czystą i nieskażoną energią zła, zatem dowiecie się prawdy i woli
Jego, Boga — w zakresie zmian waszych własnych, osobistych.
Można pytać mnie o to, co ważne, ale to ja będę słuchała „Głosu Boga”,
przede wszystkim.
Nie jest to „głos” w znaczeniu głosu jakiegoś, ale umiejętność odczytu
pól Boga, energii.
Jest to czytanie pól energii ludzi, świata i rodzin poprzez ich
wychwycenie i stabilizację niejako, odtrucie z negacji energii zła,
odchwaszczenie poniekąd ich, by potem zebrać plon pod postacią słów
Bożych…
Tak, jest to możliwe, umiem.
Perła
~•~
Moje zaangażowanie w pomoc ludziom dotychczas było wielkie i niekwestionowane.
Oczywiście mówimy o ludziach z sercem i dobrem wypisanym w duszy,
sercu, bo pozostali poszli z niczym stąd, wiedzeni siłą nikczemną i
wrogą, co ich tu sprawdza, bądź sprowadzała.
Tak, ich już nie ma, odeszli w dużym stopniu.
Tak więc zostali mili i nasi.
To wam również polecam tę pracę i jej konsekwencje z Boga samego.
Perła
Moje stanowisko jest jasne zawsze, mianowicie nie będę pracować ani za
żadne odpowiedniki, jeśli człowiek jest zły lub niejasny wobec Boga,
gdyż to Bóg prowadzi kontakt i mnie, będzie.
Zatem proszę, wpierw o rozmowę na priv, wiadomość najlepiej głównie,
bym mogła rozpoznać, skąd duch jest przywiedzion.
Tak, nie ma żartów, to On mówi teraz, zawsze.
Perła
~•~
Komunikację upraszczamy do minimum, zatem po odpowiednich ustaleniach
ze mną, wynagrodzeniu mnie samej, a i Boga przeze mnie, dostaniecie
to, co powstanie dla was — ludzie.
Sądzę, że to będą materiały na naprawdę wspaniałą skalę i pojemność
skali… (uśmiech)
Nikt, kto Boga nie słyszy, wam ich nie poda, ja tak.
Nie jest to arogancja jednocześnie, a Jego własne słowa, ponieważ
nawet w tym momencie mam prowadzenie i siłę Jego własną, by pisać i
uczyć dobra ludzi.
Robimy to od lat sami, z mężem.
Na naszym profilu znajdziecie dużo prawdy i specyfikacji prawdy od Boga, nie ludzi…
Zatem inną jest, niż człowiek gdyba i sądzi…
Tak, bunt ludzki ludzi też znajdziecie, a i wrogość sił w człowieku drzemiących nadal…
Rozpoznajcie sami, wszak Bóg mówi — nie my!
Stąd słowa nad wyraz Boże — nie ludzkie, od człowieka.
Serce powie prawdę, nie rozum.
Upraszczając …
Zaczynamy działać z ludźmi, dla ludzi teraz, już, bowiem siła zła, a przebiegła, jest już na zakręcie losu człowieka…
Amen.
Należy iść z Bogiem i pamiętać, że On jest…
Jednak inny niż nas uczono i wpajano nam od dziecka.
Tu Go poznacie w Woli Jego własnej i potędze, mowie…
Tutaj.
Naprawę dużo Światła zeszło dla ludzi w „programie” Jego własnym, a z naszym i za naszym udziałem.
Anetta i Tomek
~•~
Zapraszamy.
Na priv podam, co jest konieczne do tej pracy oraz formę zadośćuczynienia za nią, tj., zapłatę.

kontakt: bialygroszek11@gmail.com

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz