piątek, 23 grudnia 2022


Przekaz Boga z dnia 19.12.2022 r.


Na te święta wasze — jako Bóg, cóż mógłbym wam życzyć ludzie sam jako Energia Boża, własna...

Hmm...

Może świadomości ludzie większej niż macie, ponieważ nie macie jej wcale na ogół ludzie, minimalną, gdy kładziecie na stół właśnie Boży, Boski, Mnie Samego ludzie we święta, zwierzę...

Świadomości mógłbym życzyć wielu z was ludzie i życzę, bowiem za grosz nie macie tego we głowie ludzie co ważne jest, święte i Moje, Boga rzecz jasna ludzie, Światła...

Na te „święta” właśnie pełne krwi, nieuczciwości ludzkiej ludzi — tudzież we jedzeniu, czczeniu świąt takowych waszych dopowiem, cóż...

Pomyliło wam się ludzie niejedno w tym życiu właśnie samym, tak i tu; we „święta” tak zwane jecie zakazane ludzie Moje przecież, Zwierzę!

Cóż Ja mógłbym wam życzyć jeszcze do tego — jako Bóg, gdy macie jedzenie nadal czy w ogóle na dziś, choć...

Jedzenie wam ludzie marnieje na ogół, nasiąka tem, czem jesteście sami ludzie, śmiercią...

Śmierć to jest rzeczywista tych zwierząt co jecie ludzie wszak, na stole kładąc zazwyczaj we „święta” właśnie wasze ludzkie ludzie — nie Moje!

Moje święta ludzie — dodam, to takie są czy były i będą, które nie ociekają krwią niewinności niewinnych istnień innych niż człowiek, Zwierząt!!!

Święta Boga/Boskie...

To takie, które organizują się same niemalże przez to, że pokarm na nich jest ustawiony na stole — dodam, nie śmierć!

Moje święta Boskie ludzie byłyby wówczas, gdybyście jedli ze stołu Boga to właśnie co nie ma, że tak powiem we sobie krwi, wątroby, serca przecież, oczu, narządów innych własnych — jak człowiek!!!

Stół Boga — jest tym stołem właśnie bezkrwawym ludzie przecież, pokojowym, że tak powiem w znaczeniu Pokoju, Miłości i Światła ludzie — nie cienia i zła, wojny...

Bo wojna to jest nawet, dodam, gdy jecie zwłoki inne niż własne ludzie, choć...

Zwłoki to zwłoki są przecież, ciało to ciało jest ludzie — jak wasze!

Zatem „wojna” to jest prawie, nazwę to sam, gdy jecie Mnie samego we ciele zwierząt ludzie...


Bóg


Życzyłbym sobie, dodam, dodaje...

Byście nie przychodzili do Mnie więcej ludzie — ci, co jedzą, by modlić się i łkać wielokrotnie czy skamlać o coś, gdy jecie...

Życzyłbym sobie sam jako Bóg, dodam, byście odebrali nawet co jecie sami ludzie, odbierzcie...

Życzę sobie sam tego, dodał właśnie, byście oznakowali się jak one, zwierzęta, idąc tam, gdzie one dochodzą właśnie...

Do rzeźni na te święta trafiają, jak wy sami tam podobnie ludzie traficie — ci, co jedzą...

Życzyłbym sobie więc i życzę wam także ludzie sprawiedliwości Mojej własnej Bożej dodam, co oznacza, że co robicie innym wy ludzie — wam oddano stokrotnie, po stokroć nawet oddane macie i będziecie mieć za to, co wy tu robicie innym istnościom żywym ludzie, Moim...

Życzenia są święte, dodam, bo Moje, z Bożego ramienia wyrosły, powstały, stabilizują się też ludzie uczciwie i poczciwie też dodam, bowiem i wy sami — ludzie Ziemi, cóż...

Nie macie prawa i nie mieliście nigdy, mówiłem i mawiałem też o tym niejednokrotnie, jeść cudzego ciała choćby, zżerać...

Tak i tu w okresie „świąt” waszych dodam, cóż...

Niech ziszczą się marzenia Moje ludzie Boskie, Boga...

Jak i te wasze rzecz jasna; ludzi dobrych i stanowczych w niejedzeniu Mnie Boga w ciele!!!



Bóg



Z życzeniami „świąt” nieważnych ludzie...

Bo nie Moje to są święta a wasze, przeciwnie.


Ojciec z ramienia Miłości przemawiał własnej do ludzi ludzie/was...

Tak zwierząt, jak i dzieci ludzkich wszelakich...

Na okoliczność „świąt rzezi” podał/podałem swoje własne mniemanie ludzie — nie wasze!!!

Podać draniom ludzkim, jedzącym.



Bóg 


...........


Wsparcie:

Witaj, jesteśmy autorami Przekazów Dobra i Boga, mocno kontrowersyjnych...

Zatem i prawdziwych, ciekawych, ważnych.

Zasilamy świat i ludzi pięknem ponadczasowym i nieziemskim.

Jeśli ufasz nam i temu co robimy, zasil, proszę własną energią tę pracę i jej wartość nieocenioną.

Dziękujemy, za zaufanie...

Anetta i Tomek

https://buycoffee.to/perlaimuszla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz