niedziela, 31 maja 2020






Przesłanie Boga — Siły Stwórczej z dnia 31.05.2020 roku.


GDZIE BÓG NIE MOŻE TAM MEDIUM WYŚLE...


Żartobliwie temat ująłem może, lecz...

No powiedzcie, żeż sami czy nie ma tak, że ci którzy, no potrafią przecież żyć w zgodzie ze Mną i pojednaniu tym własnym też przecież, no niejednokrotnie dostrzegają też to sami, że i możliwym jest i prawdopodobnym też, że można i możecie też przecież żyć tak, by i Mnie Boga doświadczyć, mówię!

A możliwe to jest — to fakt, acz indywidualnie dopowiem też, że nieliczni są tu jeszcze tacy, którzy potrafią, że tak powiem przyjść do Mnie po to, co potrzebne...

Co oznacza też, że dezinformacji wiele tu jest, mianowicie takiej, którą posiłkujecie się Wy sami niejednokrotnie, bowiem nie wiecie i nie rozpoznajecie nadal: kto kim jest!

Co oznacza też, dodam, że domniemacie też wielokrotnie, bądź sylabizujecie to tylko, com podał, miast cieszyć się już i dowartościować też przecież, skoroście...

No skoroście dotarli już tu jakoś bądź naprowadzeni byliście/jesteście!!!

Ludzie... Wy nie pojmujecie też, myślę, że sami tu a będąc, no możecie i moglibyście też kontakt ów złapać ze Mną przecież, jeślibyście; no, jeślibyście żyli tak w sercu już i serdeczni też, jakem Ja Was prosił...

Bowiem nikt z Was praktycznie tu, no niewielu wie może też, że jesteście tymi też, którzy energetyczni też są, dodam, co oznacza, że moglibyście i możecie w gruncie rzeczy też doświadczyć Mnie, Boga w stopniu tym, jakiego pragniecie i pożądacie też, jeśli...

No, jeśli cud ów Boga też, że tak powiem, zjednoczył Was już i zjednoczy też, dodam na tyle, by i Mnie i Was dodam złączyć jakoś też ludzie!

Zrozumcie... że każden z Was, no musi i powinien też być tym, któren naprawi i ponaprawia też to, czego nie mógł dotychczas, bądź nie chciał, a i lekceważył też mocno, myśląc, że...

No, że on jakby niewinny jest i był czy będzie też a w obliczu tego, co złe, nadal pozostanie tym któren wróci tam, gdzie Ja, Bóg!

Nie! Nie ma mowy tej, mówiłem, a i dodam jeszcze nie raz, że nikt z Was, jeśli Serc i Dusz nie uwznioślacie tak, jak mowa tu jest i była, no nie pójdzie tam czy nie wróci też, gdzie i Światło Twe Duszo jest i było czy Bóg!

Nie ma mowy, dodam, byście byli tam, gdzie Ja czy ze Mną, jeśliście krzywdzili, ranili i zjadali to, co żywe jest tu a dobre, dodam!

Co oznacza też, że nie naprawiając się, a myśląc, że będzie jakoś może czy wybrniecie...

No nie dziwcie się ludzie, że pójdziecie tam, gdzie zły przecież, a i zło, gdyż nic i nikt nie broni Was i nie obroni też przed czynem tym Waszym tu złym/czynami tymi, któreście popełnili już tu, bądź zamierzycie...

Nikt z Was zatem, no nie pójdzie tam, gdzie Bóg Jest, Ja Sam Jestem w Prawie Mem Własnem już czy byłem, bowiem...

No po cóż Wy Mi ludzie, jeśliście tymi tu już czy byliście, którzy nie pragną i nie pragnęli też/tudzież niczego, co dobre, a złem posiłkując się/posiłkowali też sami...

Nikt głupi nie był i nie jest też, dodam, by zło i złych nagradzać jakoś tu, bądź chwalić...

No nie ma mowy i nie było, zapomnijcie, gdyż nie pamiętacie też: Kim Bóg!

Jako i Mnie Samego też, dodam, no nie czcicie tak, jak powinniście też, zatem; no Ja Sam też będę decydował już o Was ludzie, z Wami rozliczę się, dodam, a i spotkam!

W mediumizmie zaś tak zwanym tu, co czyni Was lepszymi też, jeśliście sami dobrzy już i w prawie, to i nadal też, że tak powiem dobrymi będziecie Mi/jesteście!

Ci z Was, którzy są Mi bliscy, rzeknę, no nadal będą też tymi, których Ja Sam prowadziłem czy poprowadzę też dalej, bowiem poczyniliście wiele Dobra już — Wy, którzy...

No, których Ja Was tu sam zachwalam, bo Anetta i Tomek tymi są też i będą, którzy ślad swój na Ziemi zostawią Mi...

Bóg.


Ci zaś, którzy kłamią Mnie i sylabizują to jeszcze, com podał...

No nie wierzcie też tym, za których podają się ci, co i Anettę i Tomka też znają może, a dyskredytują tak, żem Ja Sam — mówię; no postanowiłem też, że odejdą oni stąd szybko i tam, gdzie ci podobni im będą, bowiem nic tu po Was jest ludzie, jeśliście złem samym już i anarchią tą przecież, której ci Moi tu przecież, no nie naśladują też i nie chcą, dodam, ani w życiu swym ni w śmierci...

Co oznacza też, że czyści czystych wiodą tu już, a źli zło sprowadzają też na siebie, zważcie!

To czas rozliczeń jest też Moich z Wami ludzie, choć niewinni ci, co cierpią prześladowanie tu, bądź uporczywość tę Waszą mają; tych, którzy nie chcą ich tu może, bądź straszą...

No zapowiadam Wam Ja też, że odejdziecie stąd z pewnością, bowiem krzywdzicie tak siebie jako i ich przez to ludzie zważcie, bądź pojmijcie to też, że oni...

Że ci, którzy są tu już i piszą, no niejednokrotnie dobrzy są i będą też w życiu tem własnym też, no poprawią się też na tyle, by istnieć też, żyć i być z nami tu na wespół, dodam!

Ja Sam Jestem Tym, Któren sprawi to i ziści, że Dobrzy tu „zwyciężą” to, co złe...

Choć nieliczni też może na dziś, lecz znaczący w przyszłości są ci ludzie, co mowa o nich jest już tu i będzie!


Was wzywam też więc tu sam jako Ten, Który Mówi...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz