niedziela, 22 stycznia 2023



Przekaz Boga z dnia — 19.01.2023 r.

Stan niejedzenia ciał zwierzęcych ludzie to dopiero przyczółek jest rozpoznania Mnie samego dalej, mówi…
Jednakże absolutnie ważne jest to i konieczne, by nie jeść, nie zabijać poprzez to innych ludzi — zwierząt — dzieci, zatem nie kraść też ich ciał właśnie na jedzenie swoje własne ludzie, Bóg!
Jednakże, by wiedzieć coś więcej o Mnie i doświadczyć Mnie choćby po Bożemu — mówi Bóg, cóż...
To daleka droga jest dla wielu z was ludzie, gdy jecie mimo wszystko, co podane jest tutaj oto, gdyż myślicie — sądzicie, że to pokarm wasz jest po pierwsze, a po drugie „jedzenie”...
Niestety to nie „jedzenie” jest a śmierć innego ciała w poczet nakarmienia was ludzi rzekomo, choć powszechnie wiadomo jest, iż na Ziemi rośnie to i owo — wszystko, co niezbędne jest ludziom/człowiekowi samemu do życia, przetrwania...
Metabolizm Ziemi jest jasny i czytelny, zatem domagający się wzrostu ino samego nie śmierci — mówię, dodał!
Jako Bóg sam mówię wam ludzie o tym, że nie traficie do Mnie nigdy — zaprawdę, jeśli jecie jeszcze coś, co żywe jest i małe, bezbronne!!!
Nie traficie nigdy może do Energii Mojej Własnej Bożej, mówię — jako Bóg, gdy jecie!!!
I choć nakręcono was na to, by jeść i gdybać/ sądzić, że to dobre jest czy właściwe nawet na Ziemi ludzie, to niestety powoduje to, że tak powiem nawrót tego, co robicie sami ludzie — w odwecie energetycznym tak zwanym ludzie!
Świadomi nie jedzą nigdy czy w ogóle bądź starają się nie jeść, gdyż wiedzą, jak ważne to jest, by nie jeść, konieczne!
Nieświadomi jedzą i wracają tam — do rzeźni sami po to, by doświadczyć też bólu zadanego im, Dzieciom!
Próżni sądzą, że jedząc te ciała będą żyć wiecznie jakoś może ze Mną Bogiem, poufale...
Ja jednak mówię wam ludzie/powiadam, iż nikt z was prawie jedzących nie dotknie Mnie choćby ręką własną i dotykiem własnym, gdy jecie...
Nie ma szans na to ludzie, nie było, choć uczono was tego właśnie, że „zbawieni” będziecie wszyscy po śmierci ludzie, szczególnie ci, co jedzą...
Niepokojące to jest, dodam, co mówią wam inni właśnie o tym „jedzeniu” i niejedzeniu, gdyż zakłamane to jest w szczególności w kościele, urzędach i domach własnych ludzi jedzących, tak wiele tego jest właśnie — tych ludzi nierozumiejących jeszcze czym to jest właśnie, „jedzenie”...
Do świadomości jakiejś — jakiejkolwiek zatem, no daleko wam ludzie jest jeszcze i w ogóle nie stoicie na drodze szczęścia i pojednań, pokoju bądź Światła jakiegokolwiek na Ziemi, Planecie...
Tak więc ci, co „świadomi” są na ogół, bo tak mówią i uczą innych tego właśnie — tej świadomości rzekomej własnej, cóż...
Daleko jest wam ludzie do Mnie, powtórzę, najdalej, gdy jecie te zwierzęta a innych tu sprowadzacie ku sobie ludzie, ucząc czegoś, czegokolwiek...
Bzdura i fałsz — ta nauka, kłamstwo!
Nie mające nic wspólnego, dodam z tymi, którzy uczą Mnie Boga Samego we Świetle tutaj choćby, Anetta i Tomasz to jedyni na dziś są ludzie, co uczą was właśnie tego ludzie, com podał rzeczywiście sam jako Bóg, podałem...
Nie sądzę, byście pojęli sens słów onych dokładnie, aczkolwiek powtórzę stukrotnie ludzie jeszcze jako Bóg, iż to słowa Moje są tu podane u Anetty i Tomasza, były...
Nie znajdziecie więcej Mnie zatem nigdzie ludzie prócz tego tutaj miejsca i ułożenia Mnie samego we treściach podanych wam ludzie, przekazach...
Tak to jest właśnie, dodam, iż Bóg obrał kurs swój własny ludzie u Anetty z Tomaszem, będąc jednocześnie, mówiąc...
Jestem tu obecny, mówię jako Bóg, będę.
Tak i tu oto dzieje się coś ważnego ludzie, widzicie sami może to już właśnie, co niektórzy, aczkolwiek energie przeciwstawności ciągną was dosłownie za włosy, nogi i ręce byście nie szli tutaj do nas, nie trafiali...
Bo Anetta i Tomek są dzielni ludzie w tym, co robią i czynią, projektują też na was sami to właśnie, co podane jest, dałem im sam jako Bóg do podania, przekazu...
Oni robią to właśnie, co proszone jest, poprosiłem...
Bóg tożsamy z nimi — tymi ludźmi: Anettą i Tomaszem, mówił...
Przekażcie.




...........


Wsparcie:

Witaj, jesteśmy autorami Przekazów Dobra i Boga, mocno kontrowersyjnych...

Zatem i prawdziwych, ciekawych, ważnych.

Zasilamy świat i ludzi pięknem ponadczasowym i nieziemskim.

Jeśli ufasz nam i temu co robimy, zasil, proszę własną energią tę pracę i jej wartość nieocenioną.

Dziękujemy, za zaufanie...

Anetta i Tomek

https://buycoffee.to/perlaimuszla

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz