sobota, 8 stycznia 2022


 



Przesłanie Światła z dnia 8.01.2022 r.



Prostotą Bóg Jest.

Światłem.


A jako że Światło czyste jest i jasne przeważnie, tak i Bóg jasny!

Co oznacza, iż nie mam w sobie jako Bóg czerni żadnej, zła i nienawiści tudzież nikomu i niczemu, choć...

Nie znoszę i nie toleruję też słowami waszemi niczego, co złe, mówi.

Jako Bóg jestem przejrzysty też w Świetle onym własnym, że tak powiem, ambitny.

Bóg jest prawy też, sprawiedliwy, równy w podziale swoim i każdem innem również tu na Ziemi, jako i tam, gdzie jestem sam jako Bóg/Światło.

Nie namówicie Mnie więc, jak człowieka – nie namówicie Mnie do niczego ludzie, co złe jest i złowrogie choćby wam samym, bowiem Bóg nie sądzi was nawet, a zło...

Zło feruje wyrok swój wam ludzie, zło, któregoście wy sami tu na Ziemi choćby, no nie wystrzegali się i nie wystrzegacie też odpowiednio, bądź należycie.

Zło was skarze więc ludzie – nie Ja, ono skarze więc was za to, co czyniliście tutaj innym, zwierzętom, ludziom też oczywiście i temu, co żywe jest, dodam, dodał Bóg!

Jako Bóg a mówię oto Słowa Me własne wam ludzie, dopowiem, iż nie charakteryzujcie Mnie wreszcie tak, jak dziś było to mówione i wczoraj, bowiem Bóg zaiste, jest dobrem i wzorem/pierwowzorem tu i tutaj też, gdzie wy sami jesteście, acz...

Acz nie głupi jestem ludzie i ułomny, gdy myślicie sobie, że Bóg, Anioł, Światło Me promienne, no nie słyszy też was ludzi tutaj, nie widzi...

A widząc i słysząc też was ludzie, odpowiadam słowami tej kobiety tutaj, co wymowę ma gładką i jasną tudzież w zakresie tym, co mówię, powtarza...

Słyszy Mnie, rozumie, czyta też/sczytuje energię tę Moją, mowy nazwijmy to ludzie, poprawia jeno to, co konieczne, mianowicie kropkę da, przecinek, no i dopowie też coś od siebie bywa, choć mało...

Anetta nie lubi dokładać wiele od siebie, próbuje czasem mówić coś własnego, ale Mnie/Boga naprzód woła ku wam ludzie, naprzód!

Tak więc jej i Moje to jedno jest w pewnym sensie, choć zasadą czołową, naczelną to jest, iż Bóg mówi – ona spisuje, co trzeba, dodał.

Ubiegając was ludzie w myślach waszych własnych tutaj nieuporządkowanych, no powiem też, iż zasadniczo teksty są ważne i jasne, czytelne – to wy nie chcecie uczyć się ich, jeśli już, nie potraficie, gdyż...

No gdyż spalacie się z miejsca ogniem tym własnym złego, któren idzie tam, gdzie chce z wami/was pociąga, a Mnie tu Boga ostawia właśnie...

Bo i tak jest, że wlecze was on gdzieś tam ku sobie, do swoich czarodziei, magów, wampirów, czarowników też i złodziei...

Kradnie czas wasz sam, ten złodziej wasz, diabeł!

Tu, cóż...

Czasu trzeba nieco, by zrozumieć tekst przesłany wam ludu/stransmitowany też oszczędnie, acz prawdziwie energetycznie, no na tyle stransmitowany był i jest tekst każden, na ile wy ludzie rozumiecie go, bądź zrozumieć moglibyście, dodam!

Tak ni mniej, ni więcej a ile wlezie wam do głów waszych ludzkich ludzie, wejdzie wiedzy tej Mojej, weszło...

Tak więc tu, jak mówię, no czas jest wyraźny i stały, czasu mało jest tam, gdzie duch rwie się otępiony...

Czytajcie więc tutaj coś ludzie o Mnie, Bóg mówi, powiedział...

Anetta i Tomek sylabizują tudzież z wami wszelkie zakresy Światła, uczą się – nie poddają, choć wiedzą, iż wy im robicie złość i przykrość tudzież tym postępowaniem własnym ludzie, wiadomo!

Bóg widzi też każdego, kto schyla się nad Nim Samym – treścią podaną nań, widzi, prostuje się także i podnosi, widząc tych, co odchodzą, odeszli...

Precz mówił wam niejednokrotnie za to, z czym i kim w sumie również, no przyszliście tutaj sami...

On wie, widzi, mówił nie raz, jak to jest, jeśli słuchaliście...

Tak więc czas nastał również na to, byście przyjrzeli się uważniej temu, co podał wam dotychczas, poczytali, udostępnili też Słowo/Słowa Boże ludzie...

Bóg.


Tyle dziś...

Nie za dużo.

Podajcie Anetto i Tomku tekst, podajcie.

Dzieciom Mym podajcie Ojca takiego, jakim jest, byłem, będę nadal jeszcze, będę...

Ojcem będę wam ludzie, gdy wy Dziećmi będziecie, dodał!

Bóg Ojciec.

Amen.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz